Tiedote liiketoimintakaupasta PLC-Automation Oy

14.12.2018

Tiedote liiketoimintakaupasta PLC-Automation Oy

TIEDOTE LIIKETOIMINTAKAUPASTA

PLC-Automation Oy laajeentaa omistuspohjaansa, ja ostaa Insinööritoimisto PLC-Plan Oy:n liiketoiminnan. Uudet osakkaat ovat PLC-Plan Oy:n pitkäaikaisia työntekijöitä.

Insinööritoimisto PLC-Plan Oy:n työntekijät siirtyvät PLC-Automation Oy:n palvelukseen vanhoina työntekijöinä ja liiketoiminta jatkuu uudella nimellä. Järjestelyn tavoitteena on selkeyttää yrityksen rakennetta ja turvata vakaan ja arvostetun yrityksen tulevaisuus. Pitkällä tähtäimellä tavoitteena on kehittyä edelleen päätoimialoilla ja kasvattaa liiketoimintaa uuden johdon alaisuudessa.

Insinööritoimisto PLC-Plan Oy on perustettu vuonna 1987 ja sen pääasiallisina toimialoina on sähkö- ja automaatioalan kokonaisprojektien kaikki työvaiheet esisuunnittelusta käyttöönottoon ja käynnissäpitopalveluihin saakka. PLC-Plan Oy on Siemens Solution Partner, mikä tarkoittaa että käytössä on aina viimeisin teknologia ja ammattitaitoa hyödyntää sitä. Solution Partner -kumppanuus siirtyy myös liiketoimintakaupan myötä. Myös vuonna 2017 hankittu Nosturit-liiketoiminta siirtyy kaupan myötä PLC-Automation Oy:n hoidettavaksi.

Liiketoiminta siirtyy 1.12.2018

RELEASE OF BUSINESS ACQUISITION

PLC-Automation Oy expands its ownership base, and acquires business from Insinööritoimisto PLC-Plan Oy. The new associates of PLC-Automation Oy are long-term employees of PLC-Plan Oy.

The employees of PLC-Plan Oy are included in the business acquisition and the business continues to be the same under the new name. The main objective of the acquisition is to clarify company structure and to secure the future of the stable and highly appreciated company. Long-term goals are to further develop main business and to also grow under the new ownership.

Insinööritoimisto PLC-Plan Oy, established in 1987, main business are electricity and automation projects and total projects from preliminary planning to commissioning, and even further to operation and maintenance services. PLC-Plan Oy is a Siemens Solution Partner, which means the highest knowledge and skills in the latest technology. The partnership is included in the business acquisition. Also the Cranes business sector, PLC-Plan Oy acquired in 2017, moves to PLC-Automation Oy and is continued and further developed.

The business acquisition takes effect 1.12.2018